Çin ve ABD'den nükleer merkez!

mardi 25 mars 2014

Çin ve ABD, nükleer güvenlik merkezi kuruyor.





<STRONG>Merkezin Asya-Pasifik bölgesinin en büyük nükleer güvenlik merkezi o



Devamı...




0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor